امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EasyMCU
نویسنده پیام
sharin آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,053
موضوع‌ها: 28
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۸۹

تشکرها : 3714
( 8170 تشکر در 2772 ارسال )
ارسال: #1
EasyMCU
[تصویر:  attachment.php?aid=13643]



درود ...

بعد از گذشت حدود 9 ماه از شروع پروژه EasyMCU ، بلاخره زیرساخت ها برای ارائه و به اشتراک گذاری پروژه در حد قابل قبولی فراهم شد. ( که در این رابطه اگر دوستان یادشون باشه از شروع ایده، 2تا تاپیک در ایرانویج داشتیم و مواردی رو بررسی کردیم و دوستان لطف کردند و نظراتشون رو اعلام کردند و بسیار مفید واقع شدند. )

یک معرفی کوچک
EasyMCU بر پایه ی الکترونیک و کامپیوتر بنا شده و ماموریتش ساده سازی هر مورد پیچیده است. EasyMCU در واقع یک ابزار نرم افزاری بسیار قدرتمند است که پیوسته در حال ارتقا است و قابلیت های بیشتری را برای کاربرانش فراهم می کند. بخش سخت افزاری در قالب یک سری بردهای الکترونیکی ارائه می شود که اجزاء ثابتی هستند. اولین برد EasyMCU به نام Zcross می باشد که با شعار All in one (همه ی ملزومات در یک برد) روی کار آمده است.
ایده های خود را فقط در حد ایده نگه ندارید ...!

روش کار به همین راحتی ...!
روش کار به این صورت است که شما یک سناریو در کامپیوتر می نویسید و به راحتی یک drag and drop ساده، این سناریو را روی برد الکترونیکی (Zcross) می ریزید و به این ترتیب Zcross برنامه ریزی می شود و سناریوی شما را اجرا می کند، واقعا کار به همین راحتی هست!

مقایسه
برد Zcross که اولین برد EasyMCU ارائه شده می باشد، بسیار شبیه به برد معروف mbed NXP LPC1768 طراحی شده اما به علت قیمت بالا و کامپایلر تحت اینترنت (که در ایران یقینا جزء معایب محسوب می شود!) متاسفانه، حداقل در ایران نمی تواند آنطور که باید و شاید مورد استفاده قرار گیرد.
از طرفی طرفداران پردازنده ی ARM روز به روز در حال افزایش هستند و عدم وجود یک برد عملیاتی جمع و جور و شسته رفته بسی مایه ی رنج علاقه مندان است.
از سوی دیگر Arduino با کتابخانه های بی نظیر، نظر علاقه مندان را جلب می کند.

جمع بندی ...
و اما بر می گردیم به ایده ی EasyMCU که در طراحی هسته، پیاده سازیی بسیار نزدیک به هسته ی Arduino داشته (به این مفهوم که به سادگی بخش اعظمی از کتابخانه های Arduino قابل اتصال به هسته ی EasyMCU می باشند!) و از سوی دیگر از پردازنده ای به قدرت برد mbed استفاده می کند (به این مفهوم که قابلیت های خارق العاده پردازنده ی ARM را هم دارا می باشد).
کتابخانه و هسته هایی که در این نوشته نام برده شدند و یا نشدند پیوسته در حال توسعه می باشند و طبیعتا این رشد و توسعه هیچ وقت متوقف نخواهد شد، و این موضوع برای هسته و کتابخانه های EasyMCU نیز برقرار است. همینطور علاقه مندان EasyMCU هم قادرند کتابخانه های متنوع با نام خودشان توسعه دهند و همانطور که گفته شد EasyMCU بسیار انعطاف پذیر طراحی شده است.

هدف
هدف از اجرای این پروژه راه اندازی یک حرکت نو، به منظور شروع یک کسب و کار ایرانی بوده که به این واسطه همه می توانند به هم یاد بدهند و از همدیگر یاد بگیرند و البته کیفیت ارائه مطالب و محصولات یکی از دغدغه های اصلی حرکت ماست. EasyMCU محدود به شرایط سنی خاص و یا رشته تحصیلی خاصی نمی شود و برای هر گروه از افراد قابل استفاده هست!

فیدبک ...
تمام این موارد ذکر شده قدم اول EasyMCU بوده و البته برای رسیدن به محصولات جهانی در آینده ای نه چندان دور، حداقل نیازمند حمایت روز افزون مردم عزیز کشورمان هستیم. پس در ادامه راه همراه ما باشید.

تا ارائه EasyMCU چیزی باقی نمانده ...!
نظرات خودتون رو در هر زمینه ای در مورد پروژه EasyMCU از طریق همین تاپیک اطلاع دهید (در مورد قابلیت ها، روش های ارائه ، قیمت پیشنهادی و ... هر مورد دیگه ای که به نظرتون می رسه ...). سپاس ...


قبل از به پایان رساندن بحث نظرتان را به لینک های ذیل جلب می کنیم.


موفق باشید.


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۵-اسفند-۱۳۹۴, ۱۷:۱۶:۴۶، توسط sharin.)
۰۵-اسفند-۱۳۹۴, ۰۲:۰۴:۱۸
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : رسول, behzady, omid_phoenix, helma, 1نفر, mhpc2009, milad15m, Ambassador, alimogmov
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15432 تشکر در 4573 ارسال )
ارسال: #2
RE: EasyMCU
سلام
خسته نباشی مرتضی جان
کار قشنگی رو پیش رو گرفتی

یه سری سوال در مورد پروژه نهایی برام پیش اومد

اول اینکه این پروژه کپی از کار EasyMCU هست یا یه طرح توسعه یافته و جدید از کار؟
اگه کپی هست هدف برای کنار زدن رقیب و روند بازاریابی کار قراره به چه طریق باشه؟
و اگه طرح و ایده نو و توسعه یافته هست، چه توسعه ای روش صورت گرفته و چه مزیت هایی بهش اضافه شده؟

بعد اینکه چرا از هسته STM32 برای این منظور استفاده نکردی تا مقرون به صرفه تر دربیاد؟
به نظرت هزینه تموم شده LPC به نسبت STM بیشتر نمیشه؟

در مورد سناریوی نوشتن برنامه و drag & drop میشه بیشتر توضیح بدی؟
منظورت از سناریو که گفتی، یک کامپایلر برای کدنویسی هست، یا یک محیط ویزارد برای ساخت کد و قالب کلی، و یا یک شبیه سازی سه بعدی از کار؟

کتابخونه هایی که قراره توسعه داده بشه مختص یک چیپ هست یا کل سری ها رو قراره ساپورت کنه؟
مثلا قراره مثل کتابخونه CMSIS باشه که فرمتش برای یک سری STM3210x ثابت هست و قالب تغییر نمیکنه و یا برای هر تراشه قراره هدرش متفاوت باشه؟

و سوال اخرم اینه که برای شخصی که صفر صفر میخواد بیاد سمت این برد، چه بیس اطلاعاتی نیاز هست تا بتونه به راحتی برد و کانفیگ و راه اندازی کنه؟
و فرمت کدنویسیش که قراره داشته باشه چقد ساده سازی شده و چقد قابلیت فهم سریع داره؟


سپاس.

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶-اسفند-۱۳۹۴, ۰۱:۴۷:۴۷، توسط omid_phoenix.)
۰۶-اسفند-۱۳۹۴, ۰۱:۴۴:۱۳
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : sharin
sharin آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,053
موضوع‌ها: 28
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۸۹

تشکرها : 3714
( 8170 تشکر در 2772 ارسال )
ارسال: #3
RE: EasyMCU
سلام.

ممنونم امید جان...


نقل قول: اول اینکه این پروژه کپی از کار EasyMCU هست یا یه طرح توسعه یافته و جدید از کار؟


EasyMCU که پروژه ی خودمون هست، منظورت کپی از کار mbed بود؟

نقل قول: اگه کپی هست هدف برای کنار زدن رقیب و روند بازاریابی کار قراره به چه طریق باشه؟

و اگه طرح و ایده نو و توسعه یافته هست، چه توسعه ای روش صورت گرفته و چه مزیت هایی بهش اضافه شده؟

همونطور که در بخش "مقایسه" و "جمع بندی" توضیح دادم. برد mbed متاسفانه نمی تونه اونطور که باید و شاید در ایران مورد استفاده قرار بگیره، دلیلش هم واضح هست، من با اینترنت 1MB ADSL بعد از این همه مدت هنوز مشکل قطع و وصلی و زوری باز کردن page ها رو دارم ، مشکل ش.ی.ل.ت.ر دارم ( که سایت developer.mbed هم مدتی هست جزئشون شده ) طبیعتا اگر بخوام از کامپایلر تحت اینترنت mbed استفاده کنم اصلا برام به صرفه نیست و به صورت آنلاین نمی تونم پروژه رو جلو ببرم و تست کنم. ( البته این مشکلات خاص کشورایی مثل ما می شه ، وگرنه کامپایلر تحت اینترنت ایده ی معرکه ای هست ، به هر حال اینجا جواب نمی ده ) . برد mbed البته یک لایه فیزیکی اترنت هم روی خودش داره و نتیجه طراحی برد 4 لایه و هزینه ی بالاست، توی ایران حدود 300 تومن قیمت فروشش هست.
EasyMCU اولین بردش رو شبیه برد mbed زده، که کلا به سبک معمول می شه آفلاین کار برنامه نویسیش رو با کامپایلر محبوب Keil انجام داد. البته هدف قابلیت کد زنی به سبک Application بوده، پس این قابلیت ها هم درش گنجانده شده. طراحی سخت افزار و هسته EasyMCU کاملا مستقل هست. حتی pinout های بردها هم با هم متفاوت هست.
Zcross تا جای ممکن به دور از پیچیدگی طراحی شده و قیمتش کمتر از 1/3 برد mbed خواهد بود!

نقل قول: بعد اینکه چرا از هسته STM32 برای این منظور استفاده نکردی تا مقرون به صرفه تر دربیاد؟
به نظرت هزینه تموم شده LPC به نسبت STM بیشتر نمیشه؟

میکرو LPC1768 که در Zcross استفاده شده واقعا میکروی خاصی هست، قیمتش بسیار مناسب و در دسترس هست. بوت لودر USB اش کار رو برای استفاده کننده بسیار راحت می کنه، در حدی که نیاز به پروگرامری نیست.
اما ST برای برنامه ریزیش حداقل به یه ST-link نیاز داره که ... ، با توجه به بررسی ها و هدف ما بهترین انتخاب LPC1768 بوده.

نقل قول: در مورد سناریوی نوشتن برنامه و drag & drop میشه بیشتر توضیح بدی؟
منظورت از سناریو که گفتی، یک کامپایلر برای کدنویسی هست، یا یک محیط ویزارد برای ساخت کد و قالب کلی، و یا یک شبیه سازی سه بعدی از کار؟
Zcross برای برنامه ریزی شدن نیاز به پروگرامر نداره، کافیه به PC متصل بشه و دکمه اش ضربه ای زده بشه، یک درایو سمت کامپیوتر می سازه که درش یک فایل frimware.bin هست، کافیه این فایل جایگزین بشه تا Zcross برنامه ریزی بشه. این روش دستی هست. روش دیگه با استفاده از نرم افزار EasyMCU هست.
EasyMCU یک محیط واسط برای ایجاد و دسته بندی پروژه ها، پیکربندی اولیه ی پروژه ها و فعال و غیر فعال کردن واحدها و کتابخانه ها ، همینطور پروگرام کردن Zcross و یک محیط ترمینال داره. محیطش بسیار ساده و به دور از پیچیدگی طراحی شده، بعد از تنظیمات فایل پروژه تولید می شه و Keil بالا می یاد، مراحل توسعه و کد زنی به سبکی جدید در Keil صورت می گیره.
اگر به وب سایت EasyMCU مراجعه کنید در قسمت شروع به کار مراحل به صورت ویدئویی آماده شده و نحوه ی کار کاملا مشخص هست. توصیه می کنم حتما ببینید.

نقل قول: کتابخونه هایی که قراره توسعه داده بشه مختص یک چیپ هست یا کل سری ها رو قراره ساپورت کنه؟
مثلا قراره مثل کتابخونه CMSIS باشه که فرمتش برای یک سری STM3210x ثابت هست و قالب تغییر نمیکنه و یا برای هر تراشه قراره هدرش متفاوت باشه؟

کتابخانه ها دو دسته می شن ، موردی که شما اشاره کردید رو بهش " هسته " می گیم. وقتی با هسته کار می کنیم قراره نام میکروکنترلر رو فراموش کنیم! چون قراره به سبک Application برنامه نویسی کنیم و نیازی به دانستن جزئیات میکروکنترلر نداریم. لذا اینجا نوع میکرو و پشتیبانی از چندتا میکرو کنترلر دیگه موضوعیتی نداره ... فقط قابلیت ها موضوعیت داره که قابلیت های پردازنده ی انتخاب شده جامع هست. سورس هسته هم در دسترس نیست و فقط توسط تیم EasyMCU توسعه پیدا می کنه.
بخش دیگه کتابخانه سنسورها و ماژول ها هستند که متن باز انتشار داده می شه. این موارد در سوالات متداول جمع آوری شده.

نقل قول: و سوال اخرم اینه که برای شخصی که صفر صفر میخواد بیاد سمت این برد، چه بیس اطلاعاتی نیاز هست تا بتونه به راحتی برد و کانفیگ و راه اندازی کنه؟
و فرمت کدنویسیش که قراره داشته باشه چقد ساده سازی شده و چقد قابلیت فهم سریع داره؟
طبیعیه که یک بیس و حداقل اطلاعاتی نیاز هست، بعد با مشاهده قسمت شروع به کار روال کار رو یاد می گیره. یک سری مثال های ساده آماده شده که همچین فردی برای شروع می تونه روی آنها کار کنه و با تغییر کدها یک دید پیدا کنه، سوالات پایه ای الکترونیکش رو  اینجا و سوالات پایه ای برنامه نویسیش رو اینجا بپرسه، البته لیست مراجع وجود داره و راهنمای هر دستور هم در حال آماده شدن هست. بعد در بخش آموزش می تونه دیدش رو کامل تر کنه و خلاقیت و ذوق شخصیش رو پیش بگیره.
کد نویسیش مثل آرداینو و mbed و ... با زبان ++C/C هست و استفاده ازشون بسیار راحته. سبک همگی نزدیک به هم هست. برای برنامه نویسی فقط یکم c در حد دستورات شرطی و حلقه و تعریف متغییر باید بلد باشه. افراد حرفه ای تر و خلاق تر هم خودشون می تونن کتابخانه و ... انتشار بدن و ...

سپاس ...

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۶-اسفند-۱۳۹۴, ۱۲:۱۹:۱۴، توسط sharin.)
۰۶-اسفند-۱۳۹۴, ۱۲:۱۳:۲۳
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : رسول, mhpc2009, omid_phoenix, 1نفر, alimogmov
omid_phoenix آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 2,238
موضوع‌ها: 108
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۱

تشکرها : 12682
( 15432 تشکر در 4573 ارسال )
ارسال: #4
RE: EasyMCU
سلام
مرسی از توضیحات

کلیپ های کار رو ندیده بودم
کارت عالیه افرین

اون اپلیکیشن واسطی که برا فراخوانی پروژه ها و کتابخونه ها تعبیه شده قشنگ بود
سرعت کار و میکشه بالا

با متد کدنویسی و فرایند ساخت پروژه هم حال کردم
دستورات و توابع کوتاه و ساده سازی شدن بطوری که درنگاه اول میشه درصد زیادی از کار رو متوجه شد

تو این فیلم هات خیلی خوب بود فرایند تعریف و ساخت و پروژه و چندتا نمونه مثالی که اجرا کردی
اگه کل پروژه هات هم همین سادگی روند رو داشته باشن عالیه

امیدوارم به زودی مخاطب هاش و پیدا کنه ;)
موفق باشی

۰۷-اسفند-۱۳۹۴, ۰۰:۲۴:۵۹
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : sharin, رسول, helma
sharin آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,053
موضوع‌ها: 28
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۸۹

تشکرها : 3714
( 8170 تشکر در 2772 ارسال )
ارسال: #5
RE: EasyMCU
دوستان برای اینکه مطلب طولانی و خسته کننده نشه، سعی کردم توضیحات معرفی رو خلاصه کنم. امکانات خود برد و PinOut و ... رو در لینک هایی که گذاشتم پیشنهاد می کنم بررسی کنید.

و البته نظرها و پیشنهادها فراموش نشه... ، تاپیک رو به همین منظور قبل از ارائه زدم ... 
پیشاپیش سپاس از همراهیتون ...

۰۸-اسفند-۱۳۹۴, ۱۵:۲۸:۰۳
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : رسول, omid_phoenix
salehjg آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 1,281
موضوع‌ها: 133
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۸۸

تشکرها : 9560
( 8557 تشکر در 2603 ارسال )
ارسال: #6
RE: EasyMCU
به به  :))):
به سلامتی


کاش یه فکرایی هم برا دانشکده های برق و ... داشته باشین
الان دانشکده خودمون، وضعیت جالب نیست
چند تا هدر بورد خیلی ساده ی lpc1768 از این eca ها دارن....

راستی بابت تاخیر هم عذرمیخوام یه سری مشکل باعث شده نتونم انجمن بیام مرتب...

روزای خوبی داشته باشین همگی
۲۳-اسفند-۱۳۹۴, ۰۱:۵۴:۵۲
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : sharin, رسول
sharin آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,053
موضوع‌ها: 28
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۸۹

تشکرها : 3714
( 8170 تشکر در 2772 ارسال )
ارسال: #7
RE: EasyMCU
سلامت باشی صالح خان.


نقل قول: کاش یه فکرایی هم برا دانشکده های برق و ... داشته باشین
الان دانشکده خودمون، وضعیت جالب نیست
چند تا هدر بورد خیلی ساده ی lpc1768 از این eca ها دارن....

هر پیشنهادی دارید بدید، بلاخره چیزایی رو شما ها می بینید و می دونید که از چشم ما دور مونده ...
سرا پا گوشیم ...
از نوشتت ، مشخصا نفهمیدم مشکل چیه، احیانا منظورت اینه که کسی سمت بردها نمی ره یا تمایلی وجود نداره؟

سپاس ...

۲۳-اسفند-۱۳۹۴, ۱۱:۱۶:۵۳
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
salehjg آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 1,281
موضوع‌ها: 133
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۸۸

تشکرها : 9560
( 8557 تشکر در 2603 ارسال )
ارسال: #8
RE: EasyMCU
نقل قول: هر پیشنهادی دارید بدید، بلاخره چیزایی رو شما ها می بینید و می دونید که از چشم ما دور مونده ...
سرا پا گوشیم ...
از نوشتت ، مشخصا نفهمیدم مشکل چیه، احیانا منظورت اینه که کسی سمت بردها نمی ره یا تمایلی وجود نداره؟
نه قصدم مقایسه از لحاظ امکانات و کیفیت نبود
منظور این بود که شهر های کوچیک احتمالا وضعیت و امکانات دانشکده هاشون بد تر از تبریز باشه
اگه هزینه zcross براشون قابل توجیه باشه، درخواست خرید بالایی رو در نظر بگیر

فعلا که آز میکرو ، گرایش الک، avr و pic تدریس میکنن و مهم ترین دلیلش هم جور نبودن امکانات هه.


بابت تاخیر بازم عذر میخوام  Biggrin
۰۶-فروردین-۱۳۹۵, ۰۰:۱۶:۳۰
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : sharin
moh007 آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 2
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۵

تشکرها : 0
( 4 تشکر در 2 ارسال )
ارسال: #9
RE: EasyMCU
مرسی 
واقعا مفید بود  :))):
۰۸-فروردین-۱۳۹۵, ۰۰:۴۵:۰۸
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : sharin
alimogmov آفلاین
مدیر بخش
*****

ارسال‌ها: 456
موضوع‌ها: 36
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰

تشکرها : 867
( 940 تشکر در 393 ارسال )
ارسال: #10
RE: EasyMCU
درود

در مورد مصرف توان دستکاه بگوييد. ولتاژ و جريان مصرفي آن چقدر است. (در حالتهاي گوناگون کاري)؟

نويز پذيري و تاثير آن از امواج مغناطيسي چگونه است.

اگر دستگاه درست کار نکرد يا مورد پسند نبود خريدار چه ميتواند بکند ؟

سپاس
.

۰۸-فروردین-۱۳۹۵, ۰۲:۳۰:۳۰
ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : sharin
sharin آفلاین
مدیر بازنشسته
*****

ارسال‌ها: 2,053
موضوع‌ها: 28
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۸۹

تشکرها : 3714
( 8170 تشکر در 2772 ارسال )
ارسال: #11
RE: EasyMCU
نقل قول: در مورد مصرف توان دستکاه بگوييد. ولتاژ و جريان مصرفي آن چقدر است. (در حالتهاي گوناگون کاري)؟ 

سلام.

از سوال های خوبتون سپاسگذارم ...

مصرف توان ، رابطه ی مستقیم با فرکانس کاری انتخاب شده + واحدهای فعال میکروکنترلر داره.
ولتاژ کاری پردازنده 3.3 ولت هست و در دیتاشیت آن هم به کم مصرف بودن پردازنده تاکید شده. البته کم مصرف در مقابل پردازنده های ARM .
پایه های IO تحمل 5 ولت را دارا هستند.
رگولاتورهای روی برد، امکان اتصال ولتاژ تغذیه ی بیشتر به صورت مستقیم به بورد رو فراهم می کنند( 6.5 تا 9 ولت ).
در شرایط میانی، با فرکانس 100MHz جریان مصرفی حدود 65 میلی آمپر و در فرکانس 72MHz حدود 51 میلی آمپر ، و در فرکانس های کمتر هم طبیعتا کمتر می شود.
این شرایط با واحدهای فعال ، IO , Timer , I2C , EEPROM , ADC , PWM هست.
اگر از واحدهای بیشتری استفاده شود طبیعتا جریان مصرفی به همان میزان افزایش پیدا می کند.


نقل قول: نويز پذيري و تاثير آن از امواج مغناطيسي چگونه است.

در مورد نویز پذیری، قابلیتی به نام Is Noisy لحاظ شده که با فعال بودن آن ، در محیطی که نویز به برد غلبه کند ، چشمک زدن LED بورد مختل می شود و به این ترتیب طراح آگاه می شه که باید شرایط خاص تری لحاظ کند.

البته Zcross ادعای طراحی صنعتی ندارد و به هدف پروتوتایپ زنی هست، با این حال بخاطر طراحی خوبش خیلی جاها ( از جمله صنعت ) مستقیم قابل استفاده هست.


نقل قول: اگر دستگاه درست کار نکرد يا مورد پسند نبود خريدار چه ميتواند بکند ؟

اگر منظور خرابی دستگاه در زمان خرید هست ، از اونجایی که بعد از تولید محصول، جهت اطمینان از کارکرد بورد چند مثال مختلف روی هر بورد اجرا می شود و تا تمام مراحل OK نباشد به مرحله بسته بندی نمی رسد، لذا امکان اینکه بورد در زمان خرید خرابی داشته باشد 0% هست، چون همگی تست می شوند، و به فرض محال اگر همچین اتفاقی بیفتد برد جدید جایگزین قبلی می شود.

اگر خرابی دستگاه در حین کار از خودش باشد و نه در اثر استفاده بد خریدار، شامل گارانتی می شود و بورد در صورت قابل تعمیر بودن ، تعمیر و در غیر اینصورت با یک بورد جدید جایگزین می شود. ( مدت گارانتی 1 سال می باشد )

-----------------------------

مورد دیگه ای هم هست در خدمتم ...
موفق باشید.

۰۸-فروردین-۱۳۹۵, ۱۱:۳۰:۲۰
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : alimogmov


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS