امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازی دوز ( 13 قطار ) با ++TURBO C ( یک و دونفره )
نویسنده پیام
ha_60 آفلاین
بنيانگذار سايت
******

ارسال‌ها: 4,637
موضوع‌ها: 216
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۳

تشکرها : 560
( 6554 تشکر در 2385 ارسال )
ارسال: #1
بازی دوز ( 13 قطار ) با ++TURBO C ( یک و دونفره )
بازی خیلی ساده نوشته شده و می تونید دوز بازی را اجرا و بازی کنید .

هوش کامپیوتر هم بگی نگی خوب است و وارد کردن اطلاعات هم از طریق کیبورد صورت می گیرد .
از دستورات ساده زبان C استفاده شده است و برنامه فاقد هر گونه تابع خاصی است .

ادامه مطلب
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۸-مهر-۱۳۹۱, ۱۴:۴۲:۱۲، توسط babyy.)
۱۶-فروردین-۱۳۸۷, ۲۱:۳۲:۴۱
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : t3r!p3000, niayesh00, WhiteNoise, helma
ha_60 آفلاین
بنيانگذار سايت
******

ارسال‌ها: 4,637
موضوع‌ها: 216
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۳

تشکرها : 560
( 6554 تشکر در 2385 ارسال )
ارسال: #2
بازی دوز ( 13 قطار ) با ++TURBO C ( یک و دونفره )

بازی دوز با زبان C



یه برنامه کوچولو برای مبتدی ها و یا یک پروژه برای درس برنامه نویسی به زبان C . ( رشته های غیر کامیپوتری )

فایل های اجرایی موجود نیز توسط برنامه Turbo C++ 4.5 Win کامپایل شده است . ( البته شما با تحت DOS هم می تونید کامپایلش کنید )

برنامه ( قسمت یک نفره ) درکل دارای دو قسمت است :

در قسمت اول که فقط مهره ها را قرار می دهیم ( فقط مهره را اضافه می کنیم و هیچ گونه جابجایی صورت نمی گیرد . )
چون در کل 6 عدد مهره داریم پس این قسمت از برنامه در کل 6 بار اجرا می شود .

توابع زیر مربوط به قسمت اول است :

کد php:
void get_kbd1(int a[3][3]);
void move_rnd(int a[3][3]);
void move_2(int a[3][3]); 

در قسمت دوم جای مهره ها عوض می شود و این عمل تا زمان پیروزی یکی از طرفین ادامه می یابد .

توابع زیر مربوط به قسمت دوم است :

کد php:
void move_4(int a[3][3]);
void move_random(int a[3][3]);
void move_clear(int a[3][3]);
void get_kbd3(int a[3][3]); 

توابع زیر نیز در هر دو قسمت برنامه به صورت مشترک استفاده شده است :
برای نمایش اطلاعات و تست پیروزی و یا باخت .

کد php:
void show_game(int a[3][3]);
void test_win(int a[3][3],int *); 


و اینم اصل برنامه یه نفره :

کد php:
#include <stdio.h>
#include <string.h>
#include <conio.h>
#include <stdlib.h>

void show_game(int a[3][3]);
void get_kbd1(int a[3][3]);
void move_rnd(int a[3][3]);
void move_2(int a[3][3]);
void move_4(int a[3][3]);
void move_random(int a[3][3]);
void move_clear(int a[3][3]);
void test_win(int a[3][3],int *);
void get_kbd3(int a[3][3]);

void main(void)
{
star:

int a[3][3]={0,0,0,0,0,0,0,0,0},win=0;


show_game(a);

get_kbd1(a);

show_game(a);

move_rnd(a);

show_game(a);

get_kbd1(a);

show_game(a);

move_2(a);

show_game(a);

get_kbd1(a);

show_game(a);

test_win(a,&win);

if(
win)
goto 
star;

move_2(a);

show_game(a);

test_win(a,&win);

if(
win)
goto 
star;

do

{


get_kbd3(a);


show_game(a);


test_win(a,&win);


if(
win)
goto 
star;


move_4(a);


show_game(a);


test_win(a,&win);


if(
win)
goto 
star;

}while(
1);
}

void show_game(int a[3][3])
{

clrscr();

printf("\n\n A %d %d %d" a[0][0] , a[0][1] , a[0][2]);

printf("\n\n B %d %d %d" a[1][0] , a[1][1] , a[1][2]);

printf("\n\n C %d %d %d" a[2][0] , a[2][1] , a[2][2]);

printf("\n\n\n 1 2 3 ");

printf("\n\n\n\n");
}

void get_kbd1(int a[3][3])
{

int n=0;

do

{


do


{



n=getch();



n-=48;


}while( 
n==|| 9<);



if( 
n==&& a[2][0]==)



{




a[2][0]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[2][1]==)



{




a[2][1]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[2][2]==)



{




a[2][2]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[1][0]==)



{




a[1][0]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[1][1]==)



{




a[1][1]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[1][2]==)



{




a[1][2]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[0][0]==)



{




a[0][0]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[0][1]==)



{




a[0][1]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[0][2]==)



{




a[0][2]=1;




return;



}

}while(
1);
}

void move_rnd(int a[3][3])
{

int i,j;

printf("\n\n LOADING ... ");

do

{


i=random(3);


j=random(3);


if(
a[i][j]==0)



{




a[i][j]=2;




return;



}

}while(
1);
}

void move_2(int a[3][3])
{

if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==)


{



a[0][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==)


{



a[0][1]=2;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[0][0]==)


{



a[0][0]=2;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==)


{



a[1][2]=2;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==)


{



a[1][1]=2;



return;


}

if ( 
a[1][1]==&& a[1][2]==&& a[1][0]==)


{



a[1][0]=2;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)


{



a[2][2]=2;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==)


{



a[2][1]=2;



return;


}

if ( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==)


{



a[2][0]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==)


{



a[2][0]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==)


{



a[1][0]=2;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==)


{



a[0][0]=2;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==)


{



a[2][1]=2;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[2][1]==&& a[1][1]==)


{



a[1][1]=2;



return;


}

if ( 
a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[0][1]==)


{



a[0][1]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)


{



a[2][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==)


{



a[1][2]=2;



return;


}

if ( 
a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[0][2]==)


{



a[0][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][1]==&& a[2][2]==)


{



a[2][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][1]==&& a[2][0]==)


{



a[2][0]=2;



return;


}


if( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==)


{



a[0][2]=2;



return;


}

if( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==)


{



a[0][1]=2;



return;


}

if( 
a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[0][0]==)


{



a[0][0]=2;



return;


}

if( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==)


{



a[1][2]=2;



return;


}

if( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==)


{



a[1][1]=2;



return;


}

if( 
a[1][1]==&& a[1][2]==&& a[1][0]==)


{



a[1][0]=2;



return;


}

if( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)


{



a[2][2]=2;



return;


}

if( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==)


{



a[2][1]=2;



return;


}

if( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==)


{



a[2][0]=2;



return;


}

if( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==)


{



a[2][0]=2;



return;


}

if( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==)


{



a[1][0]=2;



return;


}

if( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==)


{



a[0][0]=2;



return;


}

if( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==)


{



a[2][1]=2;



return;


}

if( 
a[0][1]==&& a[2][1]==&& a[1][1]==)


{



a[1][1]=2;



return;


}

if( 
a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[0][1]==)


{



a[0][1]=2;



return;


}

if( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)


{



a[2][2]=2;



return;


}

if( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==)


{



a[1][2]=2;



return;


}

if( 
a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[0][2]==)


{



a[0][2]=2;



return;


}

if( 
a[0][0]==&& a[1][1]==&& a[2][2]==)


{



a[2][2]=2;



return;


}

if( 
a[0][0]==&& a[2][2]==&& a[1][1]==)


{



a[1][1]=2;



return;


}

if( 
a[1][1]==&& a[2][2]==&& a[0][0]==)


{



a[0][0]=2;



return;


}

if( 
a[0][2]==&& a[1][1]==&& a[2][0]==)


{



a[2][0]=2;



return;


}

if( 
a[0][2]==&& a[2][0]==&& a[1][1]==)


{



a[1][1]=2;



return;


}

if( 
a[1][1]==&& a[2][0]==&& a[0][2]==)


{



a[0][2]=2;



return;


}

if( 
a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]== )


{



a[0][0]=2;



return;


}

if( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]== )


{



a[0][2]=2;



return;


}

if( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[2][0]== )


{



a[2][2]=2;



return;


}

if( 
a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[0][0]== )


{



a[2][0]=2;



return;


}


if( 
a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]== )


{



a[0][0]=2;



return;


}

if( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]== )


{



a[0][2]=2;



return;


}

if( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[2][0]== )


{



a[2][2]=2;



return;


}

if( 
a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[0][0]== )


{



a[2][0]=2;



return;


}

move_rnd(a);
}

void move_random(int a[3][3])
{

int i,j,m,n;

do

{


i=random(3);


j=random(3);


if(
a[i][j]==2)

break;

}while(
1);

do

{


m=random(3);


n=random(3);


if(
a[m][n]==0)

break;

}while(
1);


a[i][j]=0;

a[m][n]=2;
}

void move_4(int a[3][3])
{

int n;

printf("\n\n LOADING ...");


if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[1][0]==)


{



a[0][2]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[1][1]==)


{



a[0][2]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[1][2]==)


{



a[0][2]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[2][0]==)


{



a[0][2]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[2][1]==)


{



a[0][2]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[2][2]==)


{



a[0][2]=2;



a[2][2]=0;



return;


}


if ( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[1][0]==)


{



a[0][1]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[1][1]==)


{



a[0][1]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[1][2]==)


{



a[0][1]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[2][0]==)


{



a[0][1]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[2][1]==)


{



a[0][1]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[2][2]==)


{



a[0][1]=2;



a[2][2]=0;



return;


}


if ( 
a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[0][0]==&& a[1][0]==)


{



a[0][0]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[0][0]==&& a[1][1]==)


{



a[0][0]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[0][0]==&& a[1][2]==)


{



a[0][0]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[0][0]==&& a[2][0]==)


{



a[0][0]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[0][0]==&& a[2][1]==)


{



a[0][0]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[0][0]==&& a[2][2]==)


{



a[0][0]=2;



a[2][2]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==&& a[0][0]==)


{



a[1][2]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==&& a[0][1]==)


{



a[1][2]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==&& a[0][2]==)


{



a[1][2]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==&& a[2][0]==)


{



a[1][2]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==&& a[2][1]==)


{



a[1][2]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)


{



a[1][2]=2;



a[2][2]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[0][0]==)


{



a[1][1]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[0][1]==)


{



a[1][1]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[0][2]==)


{



a[1][1]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[2][0]==)


{



a[1][1]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==)


{



a[1][1]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[2][2]==)


{



a[1][1]=2;



a[2][2]=0;



return;


}

if ( 
a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[1][0]==&& a[0][0]==)


{



a[1][0]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[1][0]==&& a[0][1]==)


{



a[1][0]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[1][0]==&& a[0][2]==)


{



a[1][0]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==)


{



a[1][0]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[1][0]==&& a[2][1]==)


{



a[1][0]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[1][0]==&& a[2][2]==)


{



a[1][0]=2;



a[2][2]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[0][0]==)


{



a[2][2]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[0][1]==)


{



a[2][2]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[0][2]==)


{



a[2][2]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[1][0]==)


{



a[2][2]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[1][1]==)


{



a[2][2]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==)


{



a[2][2]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[0][0]==)


{



a[2][1]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[0][1]==)


{



a[2][1]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[0][2]==)


{



a[2][1]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[1][0]==)


{



a[2][1]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[1][1]==)


{



a[2][1]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[1][2]==)


{



a[2][1]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==)


{



a[2][0]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==&& a[0][1]==)


{



a[2][0]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==&& a[0][2]==)


{



a[2][0]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==)


{



a[2][0]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==&& a[1][1]==)


{



a[2][0]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==&& a[1][2]==)


{



a[2][0]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][1]==)


{



a[2][0]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][2]==)


{



a[2][0]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[1][1]==)


{



a[2][0]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[1][2]==)


{



a[2][0]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[2][1]==)


{



a[2][0]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[2][2]==)


{



a[2][0]=2;



a[2][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[0][1]==)


{



a[1][0]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[0][2]==)


{



a[1][0]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[1][1]==)


{



a[1][0]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[1][2]==)


{



a[1][0]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[2][1]==)


{



a[1][0]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[2][2]==)


{



a[1][0]=2;



a[2][2]=0;



return;


}


if ( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==&& a[0][1]==)


{



a[0][0]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==&& a[0][2]==)


{



a[0][0]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==&& a[1][1]==)


{



a[0][0]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==&& a[1][2]==)


{



a[0][0]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==&& a[2][1]==)


{



a[0][0]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==&& a[2][2]==)


{



a[0][0]=2;



a[2][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[0][0]==)


{



a[2][1]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[0][2]==)


{



a[2][1]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[1][0]==)


{



a[2][1]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[1][2]==)


{



a[2][1]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[2][0]==)


{



a[2][1]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)


{



a[2][1]=2;



a[2][2]=0;



return;


}


if ( 
a[0][1]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[0][0]==)


{



a[1][1]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[0][2]==)


{



a[1][1]=2;



a[0][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[1][0]==)


{



a[1][1]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[1][2]==)


{



a[1][1]=2;



a[1][2]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[2][0]==)


{



a[1][1]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)


{



a[1][1]=2;



a[2][2]=0;



return;


}


if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[0][0]==)


{



a[2][2]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[0][1]==)


{



a[2][2]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[1][0]==)


{



a[2][2]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[1][1]==)


{



a[2][2]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==)


{



a[2][2]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==)


{



a[2][2]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==&& a[0][0]==)


{



a[1][2]=2;



a[0][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==&& a[0][1]==)


{



a[1][2]=2;



a[0][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==&& a[1][0]==)


{



a[1][2]=2;



a[1][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==)


{



a[1][2]=2;



a[1][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==&& a[2][0]==)


{



a[1][2]=2;



a[2][0]=0;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==&& a[2][1]==)


{



a[1][2]=2;



a[2][1]=0;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==)


{



move_clear(a);



a[0][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][2]==&& a[0][1]==)


{



move_clear(a);



a[0][1]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[0][1]==&& a[0][0]==)


{



move_clear(a);



a[0][0]=2;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==)


{



move_clear(a);



a[1][2]=2;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==)


{



move_clear(a);



a[1][1]=2;



return;


}

if ( 
a[1][2]==&& a[1][1]==&& a[1][0]==)


{



move_clear(a);



a[1][0]=2;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)


{



move_clear(a);



a[2][2]=2;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==)


{



move_clear(a);



a[2][1]=2;



return;


}

if ( 
a[2][1]==&& a[2][2]==&& a[2][0]==)


{



move_clear(a);



a[2][0]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==)


{



move_clear(a);



a[2][0]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==)


{



move_clear(a);



a[1][0]=2;



return;


}

if ( 
a[1][0]==&& a[2][0]==&& a[0][0]==)


{



move_clear(a);



a[0][0]=2;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==)


{



move_clear(a);



a[2][1]=2;



return;


}

if ( 
a[0][1]==&& a[1][2]==&& a[1][1]==)


{



move_clear(a);



a[1][1]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)


{



move_clear(a);



a[2][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][2]==&& a[1][2]==)


{



move_clear(a);



a[1][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[1][1]==&& a[2][2]==)


{



move_clear(a);



a[2][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[2][2]==&& a[1][1]==)


{



move_clear(a);



a[1][1]=2;



return;


}

if ( 
a[1][1]==&& a[2][2]==&& a[0][0]==)


{



move_clear(a);



a[0][0]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][1]==&& a[2][0]==)


{



move_clear(a);



a[2][0]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[2][0]==&& a[1][1]==)


{



move_clear(a);



a[1][1]=2;



return;


}

if ( 
a[1][1]==&& a[2][0]==&& a[0][2]==)


{



move_clear(a);



a[0][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)


{



move_clear(a);



a[0][2]=2;



return;


}

if ( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[2][0]==)


{



move_clear(a);



a[2][2]=2;



return;


}

if ( 
a[2][2]==&& a[2][1]==&& a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[0][0]==)


{



move_clear(a);



a[2][0]=2;



return;


}

if ( 
a[2][0]==&& a[1][0]==&& a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==)


{



move_clear(a);



a[0][0]=2;



return;


}

move_random(a);
}

void move_clear(int a[3][3])
{

int i,j;

do

{


i=random(3);


j=random(3);


if(
a[i][j]==2)

break;

}while(
1);

a[i][j]=0;
}

void test_win(int a[3][3],int *win)
{

int f=0;


if( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==)
f=1;

if( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==)
f=1;

if( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)
f=1;

if( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==)
f=1;

if( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==)
f=1;

if( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)
f=1;

if( 
a[0][0]==&& a[1][1]==&& a[2][2]==)
f=1;

if( 
a[2][0]==&& a[1][1]==&& a[0][2]==)
f=1;


if( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==)
f=2;

if( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==)
f=2;

if( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)
f=2;

if( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==)
f=2;

if( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==)
f=2;

if( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)
f=2;

if( 
a[0][0]==&& a[1][1]==&& a[2][2]==)
f=2;

if( 
a[2][0]==&& a[1][1]==&& a[0][2]==)
f=2;


if(
f==1)
printf("\n YOU WIN.");

if(
f==2)
printf("\n YOU LOST.");

if(
f)


{



printf("\n\n GAME OVER !");



printf("\n\n PRESS ANY KEY TO RESTART GAME.\n");



getch();



*
win=1;


}
}

void get_kbd3(int a[3][3])
{

int x,i,j,m,n;

do

{


do


{



x=getch();



x-=48;


}while( 
x==|| 9<);



if( 
x==&& a[2][0]==)



{




printf("Select C1");




i=2;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[2][1]==)



{




printf("Select C2");




i=2;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[2][2]==)



{




printf("Select C3");




i=2;




j=2;




break;



}


if( 
x==&& a[1][0]==)



{




printf("Select B1");




i=1;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[1][1]==)



{




printf("Select B2");




i=1;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[1][2]==)



{




printf("Select B3");




i=1;




j=2;




break;



}


if( 
x==&& a[0][0]==)



{




printf("Select A1");




i=0;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[0][1]==)



{




printf("Select A2");




i=0;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[0][2]==)



{




printf("Select A3");




i=0;




j=2;




break;



}

}while(
1);


do

{


do


{



x=getch();



x-=48;


}while( 
x==|| 9<);



if( 
x==&& a[2][0]==)



{




m=2;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[2][1]==)



{




m=2;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[2][2]==)



{




m=2;




n=2;




break;



}


if( 
x==&& a[1][0]==)



{




m=1;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[1][1]==)



{




m=1;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[1][2]==)



{




m=1;




n=2;




break;



}


if( 
x==&& a[0][0]==)



{




m=0;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[0][1]==)



{




m=0;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[0][2]==)



{




m=0;




n=2;




break;



}

}while(
1);

a[m][n]=1;

a[i][j]=0;



و اینم برنامه دونفره اش ( فرم برنامه خیلی شبیه بازی یه نفره اس ولی دیگه در اینجا خبری از هوش نیست چون کامپیوتر قرار نیست بازی کنه ) :

کد php:
#include <stdio.h>
#include <string.h>
#include <conio.h>
#include <stdlib.h>

void show_game(int a[3][3]);
void get_kbda1(int a[3][3]);
void get_kbdb1(int a[3][3]);
void get_kbda2(int a[3][3]);
void get_kbdb2(int a[3][3]);
void test_win(int a[3][3],int *);

void main(void)
{
star:

int a[3][3]={0,0,0,0,0,0,0,0,0},win=0;


show_game(a);

get_kbda1(a);

show_game(a);

get_kbdb1(a);

show_game(a);


get_kbda1(a);

show_game(a);

get_kbdb1(a);

show_game(a);


get_kbda1(a);

show_game(a);

test_win(a,&win);

if(
win)
goto 
star;

get_kbdb1(a);

show_game(a);

test_win(a,&win);

if(
win)
goto 
star;


do

{


get_kbda2(a);


show_game(a);


test_win(a,&win);


if(
win)
goto 
star;


get_kbdb2(a);


show_game(a);


test_win(a,&win);


if(
win)
goto 
star;

}while(
1);
}

void show_game(int a[3][3])
{

clrscr();

printf("\n\n A %d %d %d" a[0][0] , a[0][1] , a[0][2]);

printf("\n\n B %d %d %d" a[1][0] , a[1][1] , a[1][2]);

printf("\n\n C %d %d %d" a[2][0] , a[2][1] , a[2][2]);

printf("\n\n\n 1 2 3 ");

printf("\n\n\n\n");
}

void get_kbda1(int a[3][3])
{

printf(" MOVE PLAYER 1");

int n=0;

do

{


do


{



n=getch();



n-=48;


}while( 
n==|| 9<);



if( 
n==&& a[2][0]==)



{




a[2][0]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[2][1]==)



{




a[2][1]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[2][2]==)



{




a[2][2]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[1][0]==)



{




a[1][0]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[1][1]==)



{




a[1][1]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[1][2]==)



{




a[1][2]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[0][0]==)



{




a[0][0]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[0][1]==)



{




a[0][1]=1;




return;



}


if( 
n==&& a[0][2]==)



{




a[0][2]=1;




return;



}

}while(
1);
}


void get_kbdb1(int a[3][3])
{

printf(" MOVE PLAYER 2");

int n=0;

do

{


do


{



n=getch();



n-=48;


}while( 
n==|| 9<);



if( 
n==&& a[2][0]==)



{




a[2][0]=2;




return;



}


if( 
n==&& a[2][1]==)



{




a[2][1]=2;




return;



}


if( 
n==&& a[2][2]==)



{




a[2][2]=2;




return;



}


if( 
n==&& a[1][0]==)



{




a[1][0]=2;




return;



}


if( 
n==&& a[1][1]==)



{




a[1][1]=2;




return;



}


if( 
n==&& a[1][2]==)



{




a[1][2]=2;




return;



}


if( 
n==&& a[0][0]==)



{




a[0][0]=2;




return;



}


if( 
n==&& a[0][1]==)



{




a[0][1]=2;




return;



}


if( 
n==&& a[0][2]==)



{




a[0][2]=2;




return;



}

}while(
1);
}


void test_win(int a[3][3],int *win)
{

int f=0;


if( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==)f=1;

if( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==)f=1;

if( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)f=1;

if( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==)f=1;

if( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==)f=1;

if( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)f=1;

if( 
a[0][0]==&& a[1][1]==&& a[2][2]==)f=1;

if( 
a[2][0]==&& a[1][1]==&& a[0][2]==)f=1;


if( 
a[0][0]==&& a[0][1]==&& a[0][2]==)f=2;

if( 
a[1][0]==&& a[1][1]==&& a[1][2]==)f=2;

if( 
a[2][0]==&& a[2][1]==&& a[2][2]==)f=2;

if( 
a[0][0]==&& a[1][0]==&& a[2][0]==)f=2;

if( 
a[0][1]==&& a[1][1]==&& a[2][1]==)f=2;

if( 
a[0][2]==&& a[1][2]==&& a[2][2]==)f=2;

if( 
a[0][0]==&& a[1][1]==&& a[2][2]==)f=2;

if( 
a[2][0]==&& a[1][1]==&& a[0][2]==)f=2;


if( 
f==)
printf("\n PLAYER 1 WIN.");

if( 
f==)
printf("\n PLAYER 2 WIN.");

if(
f)


{



printf("\n\n GAME OVER !");



printf("\n\n PRESS ANY KEY TO RESTART GAME.\n");



getch();



*
win=1;


}
}

void get_kbda2(int a[3][3])
{

printf(" MOVE PLAYER 1\n\n ");

int x,i,j,m,n;

do

{


do


{



x=getch();



x-=48;


}while( 
x==|| 9<);



if( 
x==&& a[2][0]==)



{




printf("Select C1");




i=2;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[2][1]==)



{




printf("Select C2");




i=2;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[2][2]==)



{




printf("Select C3");




i=2;




j=2;




break;



}


if( 
x==&& a[1][0]==)



{




printf("Select B1");




i=1;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[1][1]==)



{




printf("Select B2");




i=1;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[1][2]==)



{




printf("Select B3");




i=1;




j=2;




break;



}


if( 
x==&& a[0][0]==)



{




printf("Select A1");




i=0;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[0][1]==)



{




printf("Select A2");




i=0;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[0][2]==)



{




printf("Select A3");




i=0;




j=2;




break;



}

}while(
1);


do

{


do


{



x=getch();



x-=48;


}while( 
x==|| 9<);



if( 
x==&& a[2][0]==)



{




m=2;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[2][1]==)



{




m=2;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[2][2]==)



{




m=2;




n=2;




break;



}


if( 
x==&& a[1][0]==)



{




m=1;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[1][1]==)



{




m=1;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[1][2]==)



{




m=1;




n=2;




break;



}


if( 
x==&& a[0][0]==)



{




m=0;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[0][1]==)



{




m=0;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[0][2]==)



{




m=0;




n=2;




break;



}

}while(
1);

a[m][n]=1;

a[i][j]=0;
}


void get_kbdb2(int a[3][3])
{

printf(" MOVE PLAYER 2\n\n ");

int x,i,j,m,n;

do

{


do


{



x=getch();



x-=48;


}while( 
x==|| 9<);



if( 
x==&& a[2][0]==)



{




printf("Select C1");




i=2;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[2][1]==)



{




printf("Select C2");




i=2;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[2][2]==)



{




printf("Select C3");




i=2;




j=2;




break;



}


if( 
x==&& a[1][0]==)



{




printf("Select B1");




i=1;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[1][1]==)



{




printf("Select B2");




i=1;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[1][2]==)



{




printf("Select B3");




i=1;




j=2;




break;



}


if( 
x==&& a[0][0]==)



{




printf("Select A1");




i=0;




j=0;




break;



}


if( 
x==&& a[0][1]==)



{




printf("Select A2");




i=0;




j=1;




break;



}


if( 
x==&& a[0][2]==)



{




printf("Select A3");




i=0;




j=2;




break;



}

}while(
1);


do

{


do


{



x=getch();



x-=48;


}while( 
x==|| 9<);



if( 
x==&& a[2][0]==)



{




m=2;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[2][1]==)



{




m=2;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[2][2]==)



{




m=2;




n=2;




break;



}


if( 
x==&& a[1][0]==)



{




m=1;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[1][1]==)



{




m=1;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[1][2]==)



{




m=1;




n=2;




break;



}


if( 
x==&& a[0][0]==)



{




m=0;




n=0;




break;



}


if( 
x==&& a[0][1]==)



{




m=0;




n=1;




break;



}


if( 
x==&& a[0][2]==)



{




m=0;




n=2;




break;



}

}while(
1);

a[m][n]=2;

a[i][j]=0;


اصل برنامه و برنامه کامپایل شده به همراه فایل توضیحات را در پیوست دریافت کنید :


فایل‌(های) پیوست شده
.rar   13_GHATAR_c++_ANT.rar (اندازه: 196.07 KB / تعداد دفعات دریافت: 521)
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۰۷-آبان-۱۳۸۹, ۲۱:۲۴:۴۴، توسط t3r!p3000.)
۱۶-فروردین-۱۳۸۷, ۲۱:۳۲:۴۱
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
تشکر شده توسط : t3r!p3000, HoseinVig, reza555, koorosh.k, niayesh00, Loyal, tiba, رسول, WhiteNoise, helma
milad465 آفلاین
تازه وارد

ارسال‌ها: 5
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۰

تشکرها : 0
( 1 تشکر در 1 ارسال )
ارسال: #3
RE: بازی دوز ( 13 قطار ) با ++TURBO C ( یک و دونفره )
سلام
بازی یک نفره با کامپیوتر بعد سه حرکت دیگه کار نمیکنه مشکل چیه؟
۲۲-دى-۱۳۹۱, ۰۳:۰۸:۵۱
ارسال‌ها
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  9IN1 - نه برنامه با یک برنامه با AVR و تحت BASCOM ha_60 5 10,938 ۰۴-آذر-۱۳۹۴, ۰۳:۲۶:۳۰
آخرین ارسال: mtbalikhani
  بازی مرتب سازی عکس با winavr ha_60 2 6,362 ۲۹-خرداد-۱۳۹۴, ۱۴:۲۷:۵۳
آخرین ارسال: engineer90
  مسابقه طراحی بازی XO با میکرو و صفحه لمسی t3r!p3000 32 32,400 ۰۵-بهمن-۱۳۹۱, ۱۴:۰۳:۲۹
آخرین ارسال: mtronix
  بازی شطرنج با انواع میکروکنترلرهای avr ، pic و 8051 omid_phoenix 11 15,272 ۲۳-مهر-۱۳۹۱, ۰۱:۴۹:۴۶
آخرین ارسال: omid_phoenix
  بازی super mario با avr reza-m 0 4,412 ۰۷-آذر-۱۳۹۰, ۲۳:۴۵:۴۸
آخرین ارسال: reza-m
  رادیوی FM در یک تراشه با TDA7000 ha_60 2 9,402 ۲۲-خرداد-۱۳۹۰, ۱۷:۰۰:۵۴
آخرین ارسال: رسول
  بازی کامپیوتری تنیس با AVR ha_60 1 6,449 ۳۰-آذر-۱۳۸۵, ۱۰:۳۰:۰۶
آخرین ارسال: ha_60

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

صفحه‌ی تماس | IranVig | بازگشت به بالا | | بایگانی | پیوند سایتی RSS