کانال تلگرام انجمن @iranledcom
|
چطور میشه pictureboxیا toolbar رو move کرد ؟ (آموزش)
|
|
| نویسنده | پیام |
amir_bwm
تازه وارد ارسالها: 23 موضوعها: 4 تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۶ تشکرها : 1 ( 0 تشکر در 0 ارسال ) |
|
||
| ۰۳-اسفند-۱۳۸۶, ۱۱:۰۰:۲۰ |
|
amir_bwm
تازه وارد ارسالها: 23 موضوعها: 4 تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۶ تشکرها : 1 ( 0 تشکر در 0 ارسال ) |
|
||
| ۰۴-اسفند-۱۳۸۶, ۰۰:۰۵:۴۱ |
|
zacaria
كاربر دو ستاره ![]() ![]() ارسالها: 212 موضوعها: 38 تاریخ عضویت: آذر ۱۳۸۶ تشکرها : 11 ( 98 تشکر در 59 ارسال ) |
|
||
| ۰۴-اسفند-۱۳۸۶, ۲۱:۳۳:۴۷ |
|
alaska
عضو افتخاری ![]() ![]() ![]() ![]() ارسالها: 591 موضوعها: 65 تاریخ عضویت: دى ۱۳۸۶ تشکرها : 3841 ( 2520 تشکر در 474 ارسال ) |
|
||
| ۰۷-اسفند-۱۳۸۶, ۰۷:۳۸:۵۱ |
|
rouzbeh_ziafati
تازه وارد ارسالها: 17 موضوعها: 5 تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۸۸ تشکرها : 2 ( 2 تشکر در 2 ارسال ) |
|
||
| ۱۷-فروردین-۱۳۸۸, ۲۰:۰۱:۵۵ |
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

صفحه اصلی
انجمن
جستجو
فهرست اعضا
افزونه های فایرفاکس
»
تشکر شده توسط :
حتی خوده فرم رو !!
فقط باید به جای Toolbar1 اسم شی خودتون یا اسم فرمتون رو بنویسید.
